Guess who’s back!

Sawwas dee khrap khun lezers en lezeressen!

Eindelijk, eindelijk is die verdoemde internetaansluiting gerealiseerd! Intussen zit ik hier alweer 3 weken op Koh Samui, waarin ik omkwam in de inspiratie maar niet in de internetverbindingen. En om nou in een zweterig hol tussen de Thaise Warcraftende pubers en de Engelse roodverbrande bakvissen te gaan zitten schrijven … 

Maar goed, vandaag is het dan gelukt, en vanaf nu beloof ik trouw mijn blog bij te houden. Van de afgelopen weken zal ik af en toe een flashback geven. Veel is er toch niet gebeurd, en veel zal er niet gaan gebeuren ook. Bezet man tegenwoordig he. En elke dag lezen over strakke strandfeesten en jubelende jungletochten gaat jullie vast vervelen. Zolang het mij maar niet verveelt 🙂

Een Reactie op “Guess who’s back!

  1. He LEon!

    Je leef nog!

Geef een reactie

