Bizarre beesten

Een van de betere dingen hier op Samui zijn de talloze bizarre kruipende, glijende, zwemmende, vliegende, klimmende en gravende beesten die het eiland bevolken. Je vindt ze overal, maar vooral in mijn huis. De meest opzienbarende bezoeker tot nu toe: een vleermuis (voor ongeveer 5 flapperende seconden, toen had het creatuur door dat mijn woonkamer geen grot is). De minst leuke: een grote rode mier die zich in mijn teen vastbeet. Daarop heb ik wat karma puntjes verspeeld, maar weer terugverdiend door sexueel gedienstig te zijn tegen een Puella Thaiensis.

Maar het bizareste wat ik tot nu toe gezien heb, kwam in zee aanzwemmen. Gelukkig op tijd gespot, want een aanvaring met dit ding had ik niet waarschijnlijk niet zo enthousiast naverteld. Nu zou er dus een opzienbarend filmpje moeten volgen, ware het niet dat mijn camera heeft besloten niet meer op mijn compu aangesloten te willen worden. Wordt aan gewerkt …

Tsja, beetje anti-climax dit nu. Grrr … met apparaten blijft het hier behelpen. Heb ik eindelijk die fucking internetaansluiting, doet de camera het weer niet. En de TV verbinding heeft het nu even lang wel als niet gedaan. Zodat ik vandaag de finale Federer-Murray mis. Heb je eens een keer tijd om uitgebreid tennis te kijken … Wat een rukleven heb ik toch.

Geef een reactie

