Bizarre Beesten II

Kha phom. Heb het probleem met mijn camera gefixed. Althans, ik kan nu foto’s uploaden, filmpjes voldoen niet aan de veiligheidsvoorschriften of zoiets. Ook goed, hier een foto van het bizarre beest dat ik eerdaags zag:

Kwab

Kwab

Kan iemand mij vertellen wat hier gaande is? Is dit symbiose? Of heeft de kwal zich in zijn prooi verkeken? Of andersom soms? Of een zieke geest die twee beesten in elkaar heeft gepropt?

Oh, volgens Kesaya zijn ze getrouwd. De lieve schat. Nou maar hopen dat dat een zomaar opgekomen, verder niets te betekenen gedachte van haar was.

9 Reacties op “Bizarre Beesten II

  1. “papa Hof” wordt het zo meteen =]

  2. Ene Willem Keizer wist me te melden dat ik binnenkort ging trouwen. Heeft ie dat soms van de radio? KANAAL 3FM WAARSCHIJNLIJK?

  3. ik niet! wie is willem keizer eigenlijk?

  4. oh wacht effe. is dat de vriend van hanneke die ook bij HMC werkt?
    Heb idd tegen vicky verteld dat je nu samenwoont met je thaise babe.
    He, ik kan niet instaan voor de vertelkwaliteiten van mijn publiek he.

  5. Mhhh … Chinese whispers he? 😉

  6. wat is dat?
    gisteravond met Godtje bij de Eendracht gegeten. Het was GODdelijk 🙂

  7. Zeg Wai mijn blog is geen chat he 🙂
    Maar Godtje is in Nederland? Runt de toko in KL wel dan?

  8. hij is even 1.5wk hier op kantoor. vergaderingen.
    Joost en ik gaan zo naar de biesbosch voor een weekendje wandelen met C&A 🙂
    eten in een erg hoog aangeschreven vega-restaurant…. ben benieuwd. ik ga douchen. later!

Geef een reactie

