Ongenode gasten

Alles leuk en aardig, die beesten hier, maar dit ging net ff te ver. Deze ongenode gast vond ik toen ik ons toilet inliep. Mijn rechtervoet 10 cm naar rechts, en mijn verblijf hier had een pijnlijk vervolg gekregen. Maar wat een schitterend beest! Mijn eigen dappere Kesaya vond het maar niets en heeft het vervolgens buiten gezet. Zonder het een haar te krenken uiteraard. Je bent Boeddhist of niet tenslotte.

Dangerous beauty

Dangerous beauty

2 Reacties op “Ongenode gasten

  1. Op fietstocht in Frankrijk heb ik ook eens het genoegen mogen smaken om ’s morgens vroeg een schorpioen te ontwaren in mijn slaapkamer. Had gelukkig een steen bij me, om de honden op afstand te houden, en kon die toen rustig op het arme beestje plaatsen, dat daarna geen tekenen van activiteit meer vertoonde. De eigenaresse verzekerde mij dat ze dat nog nooit gehoord had, ik was natuurlijk weer de uitzondering.

  2. Denk aan je karma Gerard!

Geef een reactie

