Perfect day

Gisteren een bijzonder prettige dag gehad. Ga hem niet in detail beschrijven, maar de ingredienten waren hagelwit zand, zeewater helder als glas, culinaire hoogstandjes en natuurlijk vleselijke liefde. Bezie het glunderende paar, wadend over een zandbank in de Thaise Golf.

Okee Okeeee, niet ALLE vrouwen dan ...

Aldus H. Teeuwen: Okee keeee, niet ALLE vrouwen dan ...

Tsja, al die zorgeloosheid kon niet blijven voortduren natuurlijk. Die avond keek ik mijn paspoort in, om erachter te komen dat mijn visum alweer 3 dagen verlopen was. Dus zal ik nu een visa-run moeten doen. Dat houdt in dat ik als de wiedeweerga de grens met een ander land over zal moeten om mijn visum te verlengen. Morgen vliegen we naar Pattaya, zoeken daar een vriendin van Kes op en vervolgens stap ik op een bus naar de grens met Cambodja. Mochten hier noemenswaardige gebeurtenissen uit vloeien, dan zal daar hier spoedig melding van gemaakt worden.

Vanavond geven we maar weer eens een feestje, de derde inmiddels. Levert altijd schitterende foto’s op van woest knappe inboorlingsen. Soms na een al dan niet vrijwillige duik in ons zwembad. Zal ik ook eens plaatsen tezijndertijd.

5 Reacties op “Perfect day

  1. LEON, GA EENS WAT DOEN !!! Scheur een teennagel of zo, loop tegen een palm, doe iets.
    Dit soort over-the-top-feel-good-geouwehoer gaat snel vervelen. Beetje Giphart maar dan echt narcistisch. Of Costa, de serie.
    Verzin anders wat naars en probeer het realistisch te brengen, is gewoon leuker.

  2. Ik heb een pukkel op mijn neus. Telt dat ook?

  3. Nee.

    Je hersenen sterven af trouwens.

  4. PS: ik verveel me ook achter mijn burootje in headvillagecity.

  5. Maar eigenlijk heb ik het heel druk. kan me niet zetten tot werk echter….

    dus spam ik maar je blog?

Geef een reactie

