Animals

Beesten roeleren! Prijsvraag: welke foto is niet in Thailand genomen? Voor de winnaar schrijf ik een exclusief erotisch verhaal met hem/haar in de hoofdrol. Over de uitslag kan gecorrespondeerd worden.

Sawwas dee krub, pom poei!

Sabbai sabbai, pom pui!

Onze nieuwste loge, Mrs. 'Green guy'. Weduwe, naar verluidt ...

Onze nieuwste loge, Mrs. Green Guy. Weduwe, naar verluidt

Papegaaien horen in de jungle! (en in mijn hotelbar ...)

Papegaaien horen in de jungle! (en in mijn hotelbar...)

Lijkt op een alien uit mijn computerspelletje.

Lijkt op een alien uit mijn computerspelletje

Flikker op beest, ik sta te zeiken!

Flikker op beest, ik sta te zeiken!

Verdachte in Marburg zaak voorgeleid

Verdachte in Marburg zaak voorgeleid

Crab! Im out of my element!

Crab! Im out of my element!

2 Reacties op “Animals

  1. Ik zet in op de krab! Die heb ik volgens mij als butter crab op mijn bord gehad!

  2. Dat beest naast die olifant is volgens mij uitheems, de eerste foto dus!

Geef een reactie

