The girl from the cornershop

Ach man! Zo veel om over te bloggen tegenwoordig! En ik moet al de openstaande lijntjes uit mijn vorige posts nog oppakken. Zo had ik jullie bijvoorbeeld beloofd te vertellen over Bhuvanesh. En jullie vroegen je vast ook al af wie de raadselachtige nieuwe dame op die ene foto was. Nou, dat is in elk geval snel beantwoord: dat is dus Bhuvanesh. En wie dat precies is, dat ga ik nu uit de welbekende doeken doen.

In Singapore deelde ik een flat met Iarla, mijn Ierse collega. Een erg gezellige en toffe kerel. Was het niet voor hem, dan was ik al eerder gillend weggelopen. We kwamen tegelijkertijd in Singapore aan om op het Bohai project te werken. Er waren nog wel meer overeenkomsten: allebei door vriendin verlaten, huis verkocht, en aan het zwerven geslagen.
Ik besef me nu pas hoeveel ik nog over mijn tijd in Singapore moet vertellen. Maar laat ik mezelf vooral niet afleiden; het ging hier over Boef tenslotte.
Iarla en ik kwamen beiden als single aan. Na mijn vakantie in Thailand waren de kaarten echter geschud. Ik had Kesaya ontmoet en Iarla Bhuvanesh. Ondanks dat ze elkaar op elke mogelijke manier duidelijk maakten dat ze geen relatie wilden, deden ze er alles aan om zich binnen de kortste keren volledig aan elkaar te binden. En zo woonde Boef reeds 2 weken later bij ons in het appartement. Ook op mijn instignatie overigens, het leek me wel gezellig. Boef heeft in tegenstelling tot Iarla een uitmuntende muzieksmaak, ze lust een hoop bier (ook in tegenstelling tot Iarla) en speelt een verdomd goed potje pool (ook in … nou ja snapt het wel). Ook qua karakter liggen we elkaar prima. Het feit dat ze graag naakt door het huis loopt heeft er verder helemaal geen fuck mee te maken.

Nou weten jullie allemaal dat ik helemaaaaaaaal niet racistisch aangelegd ben. Behalve als het gaat om Fransen, Chinezen, Kenianen, Maleisiers, Russen en Indiers. En nog een handvol andere volken idioten. En waar komt Bhuvanesh vandaan? Precies … uit India. Waar ik de smerigste 5 weken van mijn leven heb doorgebracht. Maar ze heeft net zo’n gezonde kritische houding tegen de Hindi cultuur als ik, dus dat schept een band. En we kunnen samen lachen om de Indiase stereotypen. Zoals het feit dat Indiers in het buitenland altijd een supermarktje (cornershop) hebben. Allemaal! Zonder uitzondering! Behalve Boef dan, zij is lerares Engels.

En nu is ze dus hier voor een weekje. Iarla kon helaas niet meekomen; die is ergens op de Noordpool gaten in een olieplatform aan het boren. Maar ook met zijn drietjes is het enorm lachen! Was bang dat Kesaya jaloers zou zijn, maar die vrees bleek ongegrond. Ze hebben zelfs een gezellige affectie voor elkaar opgevat. Kijk maar. Ik ben een gelukkig man 😉

5 Reacties op “The girl from the cornershop

  1. I am not from Indian, asshole! Am of Indian descent, born in Singapore. Haiyoh! Racist bugger!

    Lots of love,
    Boef aka Bhuvanesh Ram

  2. Where is this country “Indian”?

  3. Hoffie, you’re a dead man! My race is Indian. My NATIONALITY is Singaporean, thus I am FROM SINGAPORE. Haiyoh!

  4. Haha, bijzonder dat de dames het met elkaar kunnen vinden. Uhm, hoe heb je dat voor elkaar gekregen??

  5. Hé, liep Boefnaakt door het huis. Nu snap ik waar Martijn was ’s nachts tijdens ons verblijf in Singapore!

Geef een reactie

