Man about the house

Zo, daar ben ik weer. Mijn excuses voor de blogstilte van de afgelopen weken. Die kan verklaard worden door de afwezigheid van enerzijds mij thuis en anderzijds adequate internetverbindingen in Laos. Je begrijpt, er valt een hele hoop bij te bomen.

Maar eerst ruimte voor mijn eerste echte gastblogger: de heer van V. te Haarlem, die verder anoniem wilt blijven. Ja, kom er maar in Eelco!

GvdrdGdrvr, zit lekker gitaar te spelen op de -kan ik wel zeggen- meest idillische locatie die je kan voorstellen: een overdekt balkon van door bergen omgeven prachtige villa van een ene LH, terwijl de tropisch warme regen knus naar beneden klatert, wordt ik bruut van mijn activiteit verwijderd om hier te -schrijven- hoe mooi het is! Maar… ik moet zeggen, de omgeving en het huis vallen geensinds tegen!! Voel me na een dag dan ook al prinsheerlijk thuis. Was ik ondertussen ook aan toe, na 2 weken rondreizen door Laos en Noord-Thailand. De details en spannende avonturen laat ik graag aan het schrijverstalent van Leon over, maar ik jullie al vast verklappen dat de Mekong River in de nachtelijke uurtje ondertussen door twee dronken ex-Deltenaren ontheiligd is:-) Anyway, prachtige vakantie dus. Nog een week te gaan….snik. Daarom, -weg- achter de computer, terug naar mijn gitaartje! Leon, the floor is yours!

Nou zeg nou zelf, dat doet die Eelco toch niet onverdienstelijk? Ik stel voor dat we hem allemaal aanmoedigen een eigen blog op te zetten, waar hij zijn Eelcoliaans gedachtegoed met ons kan delen.


2 Reacties op “Man about the house

  1. zeg heren, waar zijn de eetfoto’s?

  2. god, waihan, jij chinees.

    maar klinkt goed allemaal daar. geniet er nog maar van!

Geef een reactie

