Miep miep

Mevrouw Leeuwerke heeft het stokje van Eelco overgenomen en neemt de honeurs waar in de gastenkamer van casa Hof. Wat een bofbips ben ik toch met zulke trouwe vrienden. Komen gewoon de halve wereld overvliegen om mijn geouwehoer aan te horen.

Maar Anke wilde ook nog meer doen, dus zijn we vandaag gaan roetsjen. Een staalkabel gespannen tussen twee bomen, harnas om je kont, zekeringetje eraan, vastklinken en gaan. Erg leuk en snel. Uiteraard heeft Uw razende blogger dit voor het nageslacht vereeuwigd. Het filmpje van een roetsjende Anke is helaas niet door de filmkeuring heengekomen. Maar het lijkt op Bridget Jones scene waarin ze van de brandweerpaal afglijdt. De mijne lijkt meer op George Clooney die de Nespresso aanprijst (HEEFT ANKE GEZEGD HE, NIET IKZELF!):

Natuurlijk vond ik het ook vandaag nodig een vervolg te geven aan mijn voortdurende zelfmutilatie. Op aanmoediging van de instructeur gebruikte ik een hand om de camera vast te houden ipv het harnas. Na het afzetten sloegen de kinematische wetten onverbiddelijk toe en lieten me als een dronken spin in het harnas rondtollen. Dat had een hilarisch filmpje kunnen opleveren als ik niet in paniek op de stopknop had gedrukt. Wel sloeg ik met mijn arm tegen de voortsuizende kabel aan, wat me op alweer een wond, alhoewel een kleine, kwam te staan. Nou ja, als je maar lol hebt. Hier nog wat fotootjes van het evenement.

anke-leonroetsj-leon

5 Reacties op “Miep miep

  1. Leon, je ziet er heel stoer uit op de foto met Anke.
    Vreselijk niet des Leons…. =]

  2. Durf je wel, van 10,000 km afstand? Wacht maar tot over 2 weken …

  3. wacht maar over twee weken…
    Kom je dan naar Nederland?

  4. Nee naar Londen. Maar dat is al zo dichtbij dat WaiHan bang wordt 🙂

  5. dacht het niet vriend.

    We hebben al een barkruk voor je gereserveerd bij de 12H en bij In Den Uiver… OWEE als je niet op komt dagen!

Geef een reactie

