Guess who’s back? (and who’s coming)

Aan mijn trouwe en minder trouwe lezertjes: hierbij mijn welgemeende excuses voor de veel te lange blogstilte. Tussen de vele redenen voor dit euvel bevinden zich luiheid, regelstuik, inspiratieoverload en een domweg gebrek aan internetverbinding thuis. Maar ik zal mijn leven beteren, heus. Al was het maar vanwege jullie talrijke aansporingen weer aan het bloggen te slaan. Ik ben vereerd, laat dat gezegd zijn.

Er is een hoop gebeurd intussen. Van de pathetische sexpat in Baku krap anderhalf jaar terug ben ik veranderd in een brave echtgenoot, stief -en aspirant biologische vader. En om deze eerste post sinds lang maar direct wat kracht bij te zetten met blij nieuws: Kesaya’s visum is binnen! Heeft slechts 6 weekjes geduurd, geen centje pijn. Pfuh! Dat noemen ze dan fort Europa! Een zandkasteeltje, dat is het! En gelukkig maar.

2 Reacties op “Guess who’s back? (and who’s coming)

  1. Hiep hiep hoeraaaaaa!!!

  2. Meneer en mevrouw Hofland weer saampjes! Romantisch hoor 😉

Geef een reactie

