Beschouw dit als blogvulling

Willekeurige beslommeringen deel #8734 …

Nog 10 daagjes en dan is mijn vrijgezelle bestaan echt definitief voorbij. Vandaag een ticket naar Bangkok geboekt (voor een zeer acceptabel prijsje) om mijn wonderschone bruid op te halen. En het project in haar buik natuurlijk, welk als werktitel vooralsnog “Hofland junior” heeft gekregen.

Het wordt tijd ook, dat einde aan mijn singele leven. Ik zit hier in mijn onderbroek op de bank Schots derde-divisie voetbal te kijken en probeer de goorste kant-en-klaar maaltijd ooit naar binnen te werken. English beef with dumplings. Mijn tong er nog verbrand aan ook.

Maak me toch een beetje zorgen hoe dat straks zal zijn voor Kesaya. Voel me wel een beetje schuldig. Haal haar tenslotte van haar paradijselijke strand naar een grauw verlopen eiland waar het toppunt van culinaire traditie gefrituurde Marsrepen zijn. En dat allemaal om als mijn broedkip te dienen. Moet haar maar goed verwennen straks. Heb alvast een heel geil stoeipakje voor haar gekocht. Wel uit de positie-collectie natuurlijk.

Gisteren met Tommy geborreld, mijn film-director vriend. We hebben ons geamuseerd over The Sun, een tabloid die voor ons op tafel lag. Klein testje gedaan: op welke bladzijde staat het bericht over de nederlaag van de Tamil Tijgers, toch wel het nieuws van deze dagen? Redelijk schokkende ontdekking: er staat helemaal geen buitenlands nieuws in the Sun. Of je moet een beschouwing over Michelle Obama’s nieuwe kekke vest als nieuws beschouwen.

Wel heel veel lekkere tieten in dat blad. Meer dan in de gemiddelde “Bongo mag” (schunnig tijdschrift) die je hier in de winkels kan kopen. Niet dat ik dat doe hoor. Maar je ziet wel eens wat bij vrienden liggen he. In hun nachtkastje bijvoorbeeld, of in die lade bovenin de staande klok.

Het moet verplicht worden een waarschuwing te zetten in kranten dat er op de volgende bladzijde een foto van michael jackson zit aan te komen. Ook op de bladzij erna trouwens, voor als je bij de sport begint. Net de schrik van mijn leven gehad toen ik in een gratis metroblad zat te bladeren. Dat kreng treedt hier dit weekend op en dat is blijkbaar reden om zijn horrorponum in de krant te zetten.

Wel leuk: de O2, waar hij zijn zwaar overschatte gehijg en geploeter voor het voetlicht gaat brengen, is dit weekend niet bereikbaar met de metro vanwege onderhoud. Net goed voor al die idioten die daarheen dachten te gaan. Ga maar wat nuttigs doen met je tijd. Actieve euthenasie overwegen bijvoorbeeld.

Nee, dan mijn nieuwste aanwinst: eindelijk de live CD van DaftPunk gevonden en gekocht. Alive. Wat een fijne verzameling dreunen; het gaat maar door en door. Ideale muziek om bij te werken ook. Alsof je brein in resonantie komt. Gaat vermoedelijk Sigor Ros en Green Day voorlopig uit mijn CD-speler verjagen.

Goed, beslommeringen zijn op voor vandaag. Morgen ga ik proberen wat spannends mee te maken, om over te bloggen. Weet nog niet wat. Moet een presentatie geven op mijn werk, misschien een leuk moment om wat geks te uit te halen. Een stiekume foto van wacko jacko tussen de slides of zo. Even kijken of ze wel opletten!

Geef een reactie

