Hof blij

Kes in UKKijk eens wie er nu op mijn bank zit! Het heeft even geduurd, maar daar is ze dan eindelijk. Gezellig hoor! Nou ja, dat klinkt een beetje als een understatement, maar jullie begrijpen me wel. Een tropisch bloemetje in huis!

Gelukkig is het enthousiasme wederzijds. Ze vindt mijn huisje mooi, de buurt leuk en het eten lekker (logisch: ik kook 😉 ). Wel een beetje koud natuurlijk, en dan was het nog wel over de 25 graden de laatste dagen. Dit weekend gaan we winterkleren voor haar kopen in Oxford Street. Begin Juni is daar vast een goede tijd voor … En daarna naar de Thaise superstore in Kensington. Eventjes goed inslaan, zodat we voorlopig geen fish and chips, blood pudding of andere Engelse tractacties hoeven te eten.

4 Reacties op “Hof blij

  1. HOERA!

    En ik zie inderdaad al een buikje! woooaaaahhh 🙂

  2. Welcome in europe!

  3. Ik zie ook een buikje, maareh, Leon, dat ziet er niet echt uit als 3 maanden….jullie hebben toch geen seks gehad voor het huwelijk mag ik hopen??

  4. Heeheehee, wat denk je wel niet van ons! Wij zijn een eerzaam Gristelijk-Boeddhistisch echtpaar!

Geef een reactie

