Ik ben te goed voor mijn publiek

Het is al eerder aan bod gekomen op dit blog: de onverzadigbare drang van ene W. Wong te R. om te lezen over alles wat met eten te maken heeft. Leeshonger zogezegd. En dat terwijl ze in het echte leven helemaal niets om eten geeft. Echt niet! Laat haar helemaal koud. Raar is dat toch!
In elk geval, toen ik vandaag in een quasi-komische bui besloot haar subtiele aanvraag van meer eetgericht leesvoer af te poeieren, had ik me moeten bedenken dat WW in haar eentje zo’n 99% van mijn blogverkeer voor haar rekening neemt. En de klant is koning tenslotte. Aldus presto: in soft-focus presenteer ik U wat er vandaag op mijn bordje lag.

Eat1

Prime cut pork and lamb Teriyaki style

Eat3

Steamed summer vegetables on a bed of glass noodles

Tiger prawns stewed in tamarind surprise

Tiger prawns stewed in tamarind surprise

Eat2

Accompanied by an easy but elegant Hardy Crest Cabernet-Shiraz 2008

Eat4

Lovingly assembled by Kesaya "Tom Yummy" Hofland

Een Reactie op “Ik ben te goed voor mijn publiek

  1. aaaaaaahhhhh!!
    Ben Jaloers!!!
    Ziet er echt verrukkkkkelijk uit! En wat heb ik om 10:48u op maandagochtend 7 september 2009? Een oud stuk stokbrood met grilworst.
    :-*/

Geef een reactie

