Mijn beurt weer

Tijd om dat narcistische geneuzel van mijn vader eens te onderbreken voor iets wat echt boeit: me, moi, Miiiiiicah!
Jullie hebben vast al vernomen dat ik momenteel een toernee door mijn moederland aan het maken ben. Maar daar over volgende keer meer; ik dacht dat jullie voor nu wel een fotogallerijtje zouden waarderen.

We beginnen met een sfeervol zelfportret. Met daarop uiteraard mijn karakteristieke glimlach. De lach waar ik nog vele meisjes mee zal gaan strikken. Voor zuiver platonische relaties dan he! Kom zeg, wat denken jullie wel niet. Meisjes: bah!

Het lijkt hier misschien dat ik de vervelende baby uithang, maar niets is minder waar. De oplettende lezer heeft natuurlijk allang gezien dat ik hier mijn laatste filosofische verhandeling overpeins: Vocato ergo sum (Ik krijs dus ik besta).

Mijn ouders zijn een beetje sloom, dus is het altijd goed om gelijkgestemde geesten te ontmoeten. Zo had ik vorige week Alex op bezoek, de eerstgeborene van Matthijs en Sue. Zijn origine is Nederlands / Brits. Een wereldburger, net als ik dus.
Een paar weken daarvoor, toen we in Nederland waren, sprak ik nog met Laila en Tamar. Zij zijn de dochters van Petra en Peter (volgens mijn vader “de Peetjes”, maar dat vind ik zo vreselijk ordinair klinken). Enfin, het was gezellig vertoeven met de dames.
Een leuk weetje: al onze papa’s zitten samen in een club. Wij besloten daarom ook maar een club op te richten, dat leek ons wel zo ludiek. Helaas zijn we niet ver gekomen. Alex en ik wilde er een “Alleen voor Heeren” club van maken, maar toen dreigden Laila en Tamar ons aan te klagen onder de nieuwe Britse equality law. Schokkend, zeg ik. Wat willen die vrouwen hierna, stemrecht soms?

Mooi is dat. Ik moest die laatste opmerking van mama terugnemen, anders zou ik een pak op de broek krijgen. Het is toch maar belabberd gesteld met de vrijheid van meningsuiting in dit gezin …

We sluiten af met een foto zoals ik die graag zie. Hier komt mijn bescheiden persoontje goed tot zijn recht. Kijk hoe treffend die jeugdige inborst en dat rauwe masculiene voorkomen combineren in een … in een … een ROZE emmer??? Wel potvolperen-nog-an-toe! Zo bedoelde ik het niet, toen ik zei meisjes bah! Wat zijn ze aan het denken, die ouders van mij!  Voor straf drie weken geen doorslapen!

Een Reactie op “Mijn beurt weer

  1. Aha!! dus dat is een van die fameuze badjes. zie nog niet in waarom dat niet in een wastafel kan…..

Geef een reactie

