Filmster

Hier Micah weer. Mama zegt dat ik filmster moet worden, en daar ben ik het helemaal mee eens. De vraag is alleen: welk genre? Horror misschien? Kunnen we altijd proberen natuurlijk. We hebben een trailer opgenomen voor “Attack of the 40-feet monster piggy”. Kijk hoe ik mijn tegenspeler er compleet uit-acteer!

Okay okay het script is bijzonder matig, maar ja wat wil je, dat heeft mijn vader geschreven.

Misschien kom ik meer tot mijn recht in een … euh … volwassener soort films? Het talent heb ik ervoor, dat is zeker! Maar of ik er later nog zo trots op zal zijn …

2 Reacties op “Filmster

  1. Wou Micah, dit is inderdaad oscarnomintie waardig. Veel plezier zondag bij de uitreiking in LA: and the oscar goes to Micah!

    liefs tante Marleen

  2. Wou Micah, dit is inderdaad oscarnominatie waardig. Veel plezier zondag bij de uitreiking in LA: and the oscar goes to Micah!

    liefs tante Marleen

Geef een reactie

