Hof heeft huis

Even een snelle update: we hebben vandaag een nieuw onderkomen gekregen. Op de Palm van Dubai. Je moet toch ergens wonen tenslotte, dus waarom ook niet daar.

Kijk even naar mijn nieuwe foto bovenaan, en je ziet de Palm vanuit onze tijdelijke flat (ja we hebben hier een onovertroffen uitzicht, de flat zelf is alleen niet helemaal top). Het gebouw waar we nu heengaan ligt in de foto op de horizon, ongeveer op een derde van rechts. Het is de witte laagbouw rechts van de wat donkerdere gebouwen in het midden. Wel prettig wonen, met eigen strand en barren en restaurants die op de een of andere manier het alcoholverbod mogen omzeilen. Niet geheel onbelangrijk. Het doet een beetje aan als een vakantieoord, wat voor een jaartje ook wel wat heeft.

Het huis zelf is een vierkamer apartement met vrij groot balkon. Die helaas dan weeer uitkijkt op een weg. Toch wel tevreden, zeker voor deze prijs die ook nog eens onder mijn toelage ligt. Dat hele grote huis met tuin en zwembad komt volgend jaar dan wel weer. Als ik dan nog niet gillend ben weggerend, want ik heb nog steeds mijn twijfels over dit oord. Maar daarover volgende keer meer.

Een Reactie op “Hof heeft huis

  1. is dit geen positief puntje dan?

Geef een reactie

