Een man van vele gezichten

Hallo lief leespubliek. Op veler verzoek vandaag weer eens wat fotootjes van mij, de kleinste Hof. Ik heb een mooie selectie voor U samengesteld waarin mijn veelzijdige aspecten goed aan bod komen:

LIEF ...

STOER ...

RELAXED ...

... EN ZO GEK ALS EEN DEUR!

Jaja, Mad and Bad, that’s me!. Geloven jullie me niet? Gisteren was ik met papa en mama in de supermarkt, in de groente en fruitafdeling welteverstaan. Zij letten even niet op, en ik zat daar toch in mijn buggy, dus pakte ik een nectarine van het schap en zette mijn tanden erin. Komt er zo’n meneer van de winkel aan om me te vertellen dat dat niet mocht. En toen probeerde ie notabene die vrucht van me af te pakken. Ja hallo! Ik laat me toch zeker de les niet lezen door zo’n Aziatische minkukel met z’n homo-snor? Dus ik begon te schreeuwen: “BLIJF VAN ME AF! IK WEET WAAR JE HUIS WOONT! IK WEET WAAR JE HUIS WOONT!”. En hop, toen piepte ie al heel anders. Ik mocht de nectarine houden, gratis en voor niets. Om het nog even extra in te wrijven heb ik toen dat ding onder zijn neus helemaal opgegeten. Met mijn vijf-en-een-halve tand, dus dat duurde even. Ja, als je iets doet, moet je het goed doen natuurlijk.

Papa zei later dat ie niet zo trots op me was, maar als ik in het vervolg toch zonodig mijn tanden in een product wilde zetten, of dat dan tenminste een TV of een Playstation kon zijn. Ik zal er aan denken paps. Graaaawwllllll!

Geef een reactie

