Als ze maar gezond zijn

Micah is gisteren 10 maanden geworden. Sjeetje. Tien maanden alweer. En hij kan nog steeds geen zak! Beetje kruipen en brabbelen, dat is het. Niet dat ik nou verwacht had dat ie al een Nobelprijs zou winnen voor de Vrede of Natuurkunde, maar een nominatietje had er toch wel vanaf gekund?
Nou ja, als ze maar lief zijn, zeggen ze dan. Dat is ie ook al niet. Het enige waar hij eigenlijk goed voor is, is poseren. Dat dan weer wel. Hebben wij weer. Zal je zien dat ie ook nog homo wordt later.
(Micah, mocht je dit ooit lezen, over een paar jaar of zo: GRAPJE! Papa meent dat natuurlijk niet he. Papa heeft helemaal niets tegen homos. En nu als de sodemieter van het internet af en werken aan die Nobelprijs, luie flikker!)

Toegegeven, veel concurrentie heb ik dan ook niet ...

Zeg pap, moeten we niet weer eens gaan verhuizen?

Micah in Oranje!

Wat, weer je rijbewijs niet gehaald? Pffffwoehaaaa!!!

Mama koopt altijd van die taaie snoepjes voor me

Met wat voor een leip hebben ze me nou weer opgescheept?

Als ik zo lief blijf kijken, worden ze straks vast niet boos als ze zien dat ik de boekenkast heb omgegooid ...

3 Reacties op “Als ze maar gezond zijn

  1. kunnen jullie niet naar nederland komen?WAT EEN LIEF MANNETJE!

  2. He! Enerlaatste foto heeft een echt leon-die-verbeten-kijkt koppie. Hij lijkt op je !

  3. Father of the year strikes again! Stop name-calling the angel child!

Geef een reactie

