Kruipen is voor watjes!

Kruipen is zooooooo 2009. Geen bezigheid voor een gezonde Hollandsche/Thaische/Engelsche knul als ik. Vroeger ja, toen ik nog een baby was, toen mocht ik nog graag een potje rondkruipen. En ik geef toe, ik vermaakte me er prima mee, (geluid aan!):

Maar zeg nou zelf, in deze moderne tijden kan je toch niet meer aankomen met dat doelloze geploeter op de vloer. Een Heer van Stand past een meer elegante wijze van voortbeweging:

Mooi, en dan ga ik nu die plantenbak daar omduwen.

Een Reactie op “Kruipen is voor watjes!

  1. ik wil niet veel zeggen hoor maar gaat dat kruipen niet 5 keer sneller…..

Geef een reactie

