Het wordt eentonig

Wie kent er een goede duiveluitdrijver? Nee, niet voor Micah, our little-devil-with-the-angel-eyes moet vooral zo blijven als  hij is. Het is voor Kesaya en mij. Zal ik even de oogst van de laatste week doorgeven?

– Ik lig nu op de bank met een vrij heftige voedselvergiftiging. Heb me niet meer zo slecht gevoeld sinds mijn dagen in India. Toch apart hoe creatief voedsel kan zijn met lichaamsopeningen vinden om door uitgestoten te worden. Elk half uur weer een nieuwe verrassing welke het dit weer wordt.
– Kreeg berichtje vanuit Nederland dat er iets goed mis is met mijn bankrekening daar. Of ik heb in de afgelopen jaren een werkelijke bizarre berg uitgegeven aan … euh … niks, of iemand anders heeft dat voor mij gedaan. Hoe vriendelijk.
– Heb voor het eerst van mijn leven aandelen gekoch. Over de telefoon. Voor een substantieeel bedrag. In Groene Energie. Is dat dom? Vast wel. Het aandeel dropte de dag erop 19 procent, de grootste koers val in de geschiedenis van dat bedrijf.
– Werkelijk al mijn collegas en vrienden hier, ook diegenen die nog geen voetbal van een hockeystick kunnen onderscheiden, wilden weten of die bijtende idioot die op elke kanaal te zien was inderdaad bij mijn geliefde clubje speelt. En of dat nou echt pijn doet, met 4-0van een stelletje valsspelers verliezen.
– Kreeg een vrij naar telefoontje van het ziekenhuis waar Kesaya onder behandeling staat. De verzekering weigert te betalen. Spoedopname is voor eigen rekening, de geplande operatie ook. Krijg wel korting omdat ze het ook een beetje sneu vonden. Tot zover de geloofwaardigheid van mijn bedrijf, die me in het contract “An equivalent to the UK medical insurance for you and your family” aan bood.

We moeten ons nu beraden op wat te doen. Misschien maar gewoon betalen en dan dit hele onfortuinlijke verhaal zo spoedig mogelijk vergeten. Terug naar Thailand en daar de operatie laten doen behoort ook tot de mogelijkheden. Mijn bedrijf dwingen een betere verzekering af te sluiten kan ook, maar dat gaat ten eerste nog maanden duren en ten tweede gaan ze daar toch in falen. Mijn GM kan niet eens een naam spellen, dus die hoop is ijdel.

Tsja. Heb ik nog wat leuks te melden? Ben bang van niet. Maar misschien dat ik tijdens de eerstvolgende doorspoelsessie op het toilet nog iets kan bedenken …

3 Reacties op “Het wordt eentonig

  1. Hey,

    Bah. Dat klinkt nog steeds niet leuk allemaal. Kom terug naar Europa!
    Sterkte.

    Groet

  2. Real Madrid was gewoon bizar veel beter!

  3. Trouwens, kom maar terug! Doe het voor ons!

Geef een reactie

